Tuota tuota.. niin siis todellakin tuo edellinen postaus tuli ajastettuna ja ja....

Tässä kaikessahan kävi niin, että minä muutin kotoani pois tänään illalla. En sen pidemmäksi kuin äitini luokse, näin lyhyellä varoitusajalla en kerennyt muutakaan järjestämään, mutta kuitenkin.

 

Päivän tapahtumia pähkinänkuoressa:

Mieheni oli koko päivän hemmetin hermostunut, vittuili ja naljaili minulle sellaista pientä. Kello 18 aikoihin olin niin tukka täynnä koko tilannetta, että kysyin, että meinaako se muuttaa mihinkään vai ei? Vastaukseksi sain ylimielisen katseen ja minulta pimahti täysin vintti mustaksi.

Kaivelin kaapista laukkuja, pakkasin sinne sen minkä suuttumukseltani ymmärsin kassiin nakella, pakkasin koirat kainalooni mukaan ja lähdin. Tungin autoon koko lastin, mies huuteli portailta perään:
Aina saa tulla yökylään jos siltä tuntuu! Koputat vain kolmesti oveen, niin tullaan avaamaan se.

Siis olenko minä sekoamassa vai se??  Siis eikö se tajua, että naulasi viimeisen naulan arkkuunsa??

No joka tapauksessa, minulla on mummonmökin yläkerta omassa käytössäni juuri nyt, istun uuden väliaikaiskotini sängyllä ja kirjoitan tätä. Jos asiasta tarvitsee jotain positiivista etsiä, niin ainakin voisi mainita sen, että olen nukkunut kapealla ja kovalla sohvalla liki viimeiset 5 kuukautta ja voitte vain uskoa, miten ihanalta tuntuu köllähtää ihan oikeaan sänkyyn.

Jotta tälläistä menoa täällä tänään.

Kuinka teidän sunnuntait menivät??