Terapiassa käyty ja on pakko todeta että hyvää tekee. Se että pystyy ja saa itkeä, raivota, olla ihan mitä vaan ja toinen ei siitä ole moksiskaan, on ihanaa. Tästä eteenpäin enemmän tai vähemmän terapia-ajat ovat säännöllisesti joka perjantai.

Mutta onneksi sain voimia lähteä sinne, olen varma että se auttaa minua monin tavoin.

Ja asuntorintamalle; jos kaikki menee hyvin ja parhain päin, minä asun omassa asunnossa jo lauantaina. Otin sittenkin yhteyttä siihen, joka tarjosi minulle siitä kansakoulusta asuntoa ja nyt näyttää siltä että siitä tulee minun kotini ainakin toistaiseksi. Olen ihan intopinkeenä täällä, voi kun kaikki menisi hyvin.

Lisäksi luulin, että 5 viiikkoa kadoksissa ollut kissani olisi menehtynyt, mutta sepä tulikin yhtäkkiä sinne vanhan kotioveni taakse, täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Laiha se oli ollut, mutta muuten ihan ok.

Eli tämä viikko on ollut tähän mennessä oikein hyvä. Asiat sittenkin näköjään järjestyvät, kun jaksaa vain uskoa.